Handlekurv

Kundeservice

Teamet i Sveips er her for å hjelpe deg!

Ofte stilte spørsmål ved handel

Bestillinger og frakt

Leveringstiden varier utifra hvor du befinner deg i landet, men det tar vanligvis 1-5 virkedager.

Dersom du har bestilt en bestillingsvare, er leveringstiden på 14-25 virkedager. Dette vil da stå «Bestilingsvare» på produktsiden.

Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost  kan du kontakte kundeservice på kundeservice@sveips.no

  1. Naviger deg helt nederst på siden under fanen «Hjelp»
  2. Trykk på «Min Sveips konto»
  3. Trykk på «Opprett ny konto»

Voilà, velkommen!

Du får nå tilgang til:

  • Full oversikt over produkter du har bestilt 
  • Lagre din adresse og betalingsmetode for raskere utsjekk

Vennligst send en mail til kundeservice@sveips.no med følgende detaljer inkluddert:

  • Ordrenummer
  • Ditt fulle navn
  • Gammel adresse
  • Ny adresse

Vi kan gjennomføre en endring av mottakeradresse så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da dessverre ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.

Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.

Du vil bli tilsendt sporingsinformasjon fra bring så fort varen er på vei!

Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling med Klarna. Ved betaling med Vipps, VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.

Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

Vi vil aldri be om din kortinformasjon etter et kjøp og den vil heller aldri bli lagret i våre systemer.

All kortinformasjon blir kryptert med AES-256. Du kan lese mer om dette her.

Det er ingen skjulte avgifter eller gebyrer ved bestilling.

De fleste bestillinger vil bli sendt i en pakke.

Dersom du har bestilt en bestillingsvare, vil varene komme separat.

Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

– Du er under 18 år
– Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
– Du har oppgitt feil personnummer
– Du har nådd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her:  https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Om du trenger hjelp etter kjøp

Spørsmål ved retur

Dersom du har mottat feil produkt, kan du kontakte oss her.

Det er viktig at du alltid sjekke produktet for skader før du tar det i bruk, da vi ikke tar brukte artikler i retur.

Dersom varen er skadet og ubrukt, kan du kontakte oss her.

Hos Sveips er det 45 dagers åpent kjøp. Ved retur av større varer må frakt dekkes av kunden. For å kunne benytte Bring sin returløsning må pakken være under 5 kg.

Hovedregelen er at alle returer må være salgbare som om de var nye, ubrukte produkter. Dette innebærer som et minimum at alle produkter som skal returneres må:

  • Ha original og uskadet original emballasje
  • Ha alle merkelapper/klistremerker osv. inntakt
  • Påkledning/Klær kan prøves på men må ikke være synlig brukt
  • 45 dagers åpent kjøp

Avvik fra dette kan medføre at retur ikke godkjennes.

Fyll ut kontaktskjema under på denne siden. Vennligst oppgi årsak og last gjerne opp bilder av eventuelt defekt produkt.

Dersom varen ikke sto til dine forventinger med god begrunnelse, refunderer vi deg umiddelbart og vil kompensere deg for tiden din brukt på returprosessen. 

Det er viktig for oss i Sveips at vi tilrettelegger for en hyggelig kundereise fra A til Å 🙂

Tilbakebetalingen vil være gjennomført noen dager etter varen har blitt registrert inne på vårt lager. Vanligvis tar dette 1-2 uker fra din retur er sendt. I noen tilfeller kan det ta opp mot 3 uker ved stor pågang eller ferieperioder.

Hvis du har valgt faktura, logg inn på din Klarna-konto via linken her og registrer at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til den returen er behandlet. Hvis du ikke gjør dette, må du betale hele din faktura innen forfallsdato og avvente en tilbakebetaling.

Det koster 29 kroner å returnere varer opp til 5 kg. Ved varer over 5 kg gjelder standardsatser fra fraktleverandør. 

Det hender at lageret pakker feil. Dersom du har mottatt en feil vare ta, kontakt med kundeservice via kundeservice@sveips.no slik at vi kan sende deg riktig vare.

Dersom det er skade eller feil på et eller flere produkter du har mottatt, tar du kontakt med vår kundeservice via kundeservice@sveips.no slik at vi kan kompensere deg for de ødelagte varene. Dersom pakken din er blitt ødelagt under frakt, ta gjerne bilder som kan sendes til oss slik at vi kan ta saken videre med transportørene våre.

Om det mangler produkter i pakken din kan det skyldes flere årsaker. Det kan ha vært en feil på lagerbeholdning som har gjort at vi ikke kunne levere bestilt vare. Normalt skal du da motta en epost fra oss som bekrefter dette. Dersom du ikke har mottatt denne eposten, ta kontakt med kontaktskjema under.

Kontaktskjema

Bestill og få fri frakt

på alle bestillinger over 999,-

30 dagers returrett

Alle bestillinger kan sendes tilbake 30 dager etter mottagelse.

Superrask levering

Levering på kun 1-4 virkedager.

100% sikker betaling med

Vipps / MasterCard / Visa / Klarna