Handlekurv

Start nyåret med et renere hjem

Sosiale medier

Angrerett og retur

For å sende en bestilling i retur til oss, starter du med å opprette en retur ved å kontakte oss her.
 
Er det et produkt som ikke fungerer som det skal? Se denne siden først for en potensiell løsning på problemet.
 
Om du ikke fant noen løsning kan du fylle ut returskjemaet.
Last ned returskjemaet, print ut, fyll ut og legg i pakken.

Kortbetaling: Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i vårt varehus.

Vipps: Vipps vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i vårt varehus.

Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å se din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen.

Vi dekker kun returkostnaden for reklamasjoner.

Sørg for at pakken du returnerer er i best mulig stand

Vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur og bytte er du ansvarlig for at varen blir levert i den standen du sendte den i.

Vi anbefaler derfor å sende inn bilder før du sender pakken. For dersom det skulle oppstå noen fysiske skader, vil det være mulig å kreve erstatning fra fraktselskapet.

Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd original forpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Du som kunde står ansvarlig for at pakken blir returnert i samme stand som du mottok den i. 

(Medfølgende mikrofiberkluter kan være brukt, men må vaskes før det sendes i retur)

Dersom det er skader på pakken eller mangler i pakken som bla. bruksanvisning, deler eller annet, vil det medføre et gebyr som følge av tap i verdi, eller at returen ikke godkjennes.

Dersom du ønsker pakken tilsendt igjen kreves det betaling for frakt.


Varer som ikke kan returneres

Pakk inn varen slik den ble levert. Om varen er tydelig brukt, originalemballasjen er skadet eller mangler medfølgende lapper, bruksanvisninger, manualer etc. godkjennes ikke returen.
 

Om du ønsker pakken tilsendt igjen, står du som kunde ansvarlig for å dekke kostnaden av dette.

Skjemaet skal sendes sammen med ditt produkt til:

NB! Husk å kontakte Sveips slik at pakken blir returnert på riktig måte.

Viktig: Sveips dekker kun returkostnadene på reklamasjonsaker, men det forutser at kunden benytter seg av en returlapp som har blitt gitt av Sveips.

Ved retur med egen fraktmetode kan det medføre gebyr eller at pakken ikke blir tatt i mot.
Bestill og få fri frakt

på alle bestillinger over 999,-

30 dagers returrett

Alle bestillinger kan sendes tilbake 30 dager etter mottagelse.

Rask levering

Levering på kun 1-4 virkedager.

100% sikker betaling med

Vipps / MasterCard / Visa / Klarna